מערכת ניהול התוכן של כרטיס הביקור הדיגיטל

במדריך זה נלמד על מערכת ניהול התוכן של כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלנו,
מערכת ניהול התוכן שלנו חכמה ונוחה לשימוש, אנו דואגים לבצע שדרוגים במערכת על בסיס קבוע, לשפר את התפקוד ואת הנראות של המערכת ולספק מענה לצרכים של לקוחותנו.

מערכת ניהול התוכן של הכרטיס מחולקת בצורה הבאה(מלמעלה ללמטה):

  • סרגל עליון עם לחצן מעבר לכרטיס הביקור, תאריך סיום השירות ולחצן להתנקות ממערכת הניהול.
  • אזור ברוכים הבאים עם תוכן העניינים של מערכת הניהול ומדריכים.
  • אזור לשליחת הכרטיס בוואטצאפ (whatsapp)
  • אזור אלמנטים להצגה בכרטיס הביקור הדיגיטלי.
  • אזור הסטטיסטיקות.
  • אזור הזנת התוכן של הכרטיס.
  • אזור הזנת תוכן למידע מלא.
  • אזור העלאת תמונות לגלריה.
  • אזור הוספת המלצות.

לאחר שהכרנו את כל אזור מערכת הניהול, נעבור עליהם ביחד בהרחבה ונבהיר לשם מה כל אזור נועד ואיך לבצע בצורה נכונה את העלאת התוכן לכל מחלקה ומחלקה.

נתחיל מלמעלה ולאט לאט נעשה את דרכנו מטה עד שנלמד ונכיר את כל מערכת התוכן.

למען מדריך זה, ניגש למערכת הניהול של כרטיס ביקור הדמה "gold" בתבנית העיצוב - זהב (כשמו כן הוא) ונלמד דרכה איך מערכת הניהול נראית ואיך להשתמש בה כראוי.

הסרגל העליון:
סרגל עליון

הסרגל העליון הוא אזור פשוט עם 2 לחצני ונתון אחד,
מצד ימין ניתן לראות לחצן עם הכיתוב "לכרטיס הביקור" לחיצה על לחצן זה תעביר אותכם ממערכת ניהול התוכן אל כרטיס הביקור הדיגיטלי.
דוגמה טובה לשימוש בלחצן זה הוא עדכן פרטי הכרטיס ואז בלחיצה על לחצן זה יבוצע מעבר מהיר לכרטיס הביקור על מנת ולראות איך נראים השינויים שבוצעו.

באמצע ניתן לראות את הנתון הבא "תאריך הסיום".
נתון זה בעצם מראה לנו את תאריך הסיום השירות בהתאם לחבילה שרכשנו,
3 חודשים לפני מועד תקופת סיום השירות אנו נשלח לכם קישור למייל עם אופציה להארכת השירות לתקופה נוספת לפי בחירתכם.

ובצד שמאל ניתן לראות את הלחצן "התנתק", כשמו כן הוא בלחיצה על לחצן זה תבוצע התנקות ממערכת ניהול התוכן ותופנו לדף ההתחברות.

אזור ברוכים הבאים:
אזור ברוכים הבאים

אזור זה מחולק לשני חלקות, הראשון הוא תוכן העניינים והשני מדריכים.

בחלק של תוכן העניינים לחיצות על הלחצנים יניע אותכם ברחבי מערכת ניהול התוכן בהתאם ללחצן עליו לחצתם - לדוגמה בלחיצה על "הוספת המלצה" תעבור לחלקה התחתון של מערכת הניהול לאזור בו יופיע הזנת התוכן של הוספת ההמלצות.

בחלק של המדריכים לחיצה על הקישורים יוביל אותכם לדפי המדריכים בנושאים השונים המופיעים ברשימה (מעט לעט אנו מוסיפים או מסירים מדריכים לפי הצורך)

אזור שליחת הכרטיס ב whatsapp:
אזור שליחת הכרטיס ב whatsapp

באזור זה ניתן להזין מספר נייד של לקוחות/מכרים/חברים וכדומה ובלחיצה על כפתור ה - "שליחה" תועברו לאפליקצית וואטצאפ (whatsapp) לשליחת ההודעה למספר אותו הזנתם.

בשביל להעביר את הכרטיס לאחד מאנשי הקשר הקיימים,
השאירו את שדה המספר ריק ולחצו על כפתור ה- "שליחה".
מיד לאחר מכן תועברו לאפליקצית וואטצאפ (whatsapp) ותוכלו לשלוח את כרטיס הביקור הדיגטלי לאנשי הקשר מתוך הרשימה

אזור אלמנטים להצגה בכרטיס:
אזור אלמנטים להצגה בכרטיס

באזור זה ניתן לסמן את החלקים שאנו רוצים שיופיעו בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו,
בדוגמה שבתמונה למעלה ניתן לראות שכל האזור מסומנים.

אך במידה ונרצה להסיר אזור מסוים, לדוגמה את המפה.
פשוט נלחץ על סימון ה- V שמסומן בריבוע המופיע לפני המפה, נוודא שסימון ה- V ירד ונלחץ על לחצן ה- "עדכון" הנמצא מטה.

במידה ונרצה להוסיף או להסיר אזורים מסוימים פשוט נחזור על התהליך המוסבר מעלה בהתאם לאזור אותו אנו מעוניינים להוסיף או להסיר.

אזור סטטיסטיקת הקלקות:
אזור סטטיסטיקת הקלקות

באזור זה נוכל לראות את הסטטיסטיקות בכרטיס שלנו ואת מספר המבקרים הייחודים שצפו בכרטיס באותו החודש.

בדוגמה שבתמונה למעלה ניתן לראות את סטטיסטיקת הקלקות של לחצני הפעולה לחודש יוני ובנוסף את מספר המבקרים לאותו החודש.

במידה ונרצה לראות את הסטטיסטיקות של החודשים הקודמים/הבאים, נלחץ על הלחצן "בחר חודש" ונשנה את החודש לחודש הרצוי

אזור תוכן כרטיס ביקור:
אזור תוכן כרטיס ביקור

באזור זה נכניס את התוכן הראשי של כרטיס הביקור שלנו,
התמונה הראשית, השם, התפקיד/העיסוק, תקציר אודותינו ואמצעי התקשורות שלנו.

שימו לב לדברים הבאים,

  • אנו ממליצים לכם למלות את התוכן בכל השדות האפשריים, כמה שיש יותר תוכן וכמה שיש יותר אמצעי תקשורת ככה גם עולים הסיכויים לקבלת יותר פניות ולכרטיס ביקור יותר איכותי ונעים.
  • מומלץ מאוד לוודא שכל התוכן שהזנתם נכון ובלי שגיאות, קריא ולא מכיל תוכן אסור, בוטה, מוגן בזכויות יוצרים וכדומה (תוכן כזה יוכל להוביל להסרת הכרטיס לצמיתות ולהליכים משפטים לא נעימים)
  • הגודל המומלץ לתמונה הראשית שלכם הוא - 500x350.
  • את הקישור לפרופיל הפייסבוק שלכם ניתן להעתיק ע"י גלישה לפרופיל הפייסבוק שלכם דרך הדפדפן במחשב והעתקה של הקישור משורת הכתובת
  • את הקישור לפרופיל האינסטגרם שלכם גם כן ניתן להעתיק ע"י גלישה לפרופיל האינסטגרם שלכם דרך הדפדפן במחשב והעתקה של הקישור משורת הכתובת
  • כדי ללמוד איך להוסיף מפה לכרטיס גשו למדריך הבא הוספת מפה לכרטיס

לא לשכוח ללחוץ על לחצן ה- "עדכון" מטה בסיום הזנת התוכן שלכם!

אזור מידע מלא:
אזור מידע מלא:

באזור זה ניתן להכניס מידע מלא אודותיכם או אודות בית העסק,
לדוגמה ניתן לרשום בפירוט מידע אודות השירותים שלכם, שעות הפתיחה שלכם, ההיתרונות שלכם על פני המתחרים, אזורי עבודה בארץ וכל דבר אחר שאתם יכולים לחשוב עליו.

כמה שתספקו יותר מידע אודות העסק שלכם ככה הלקוחות שלכם יוכלו להתרשם יותר מהפעילות שלכם וללמוד יותר אודותיכם או אודות בית העסק לפני או אחרי יצירת הקשר אתכם

אזור העלאת תמונה לגלריה:
אזור העלאת תמונה לגלריה

באזור זה תוכלו להעלות תמונות לגלריה של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם,
כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על לחצן ה- "בחירת הקובץ" לבחור את התמונה אותה אתם רוצים להעלות לכרטיס הביקור הדיגיטלי ומיד לאחר מכן ללחוץ על לחצן ה- "העלאה", המתינו שהתמונה תעלה בהצלחה (יכול לקחת מעט זמן, תלוי בגודל התמונה) וזה הכל ההעלאה לגלריה בוצעה בהצלחה!

שימו לב שמתחת לכפתור העלאה מופיע כותרת "מחיקת תמונה מהגלריה", בחלקה זו תוכלו להסיר תמונות שאינכם רוצים שיופיעו יותר בגלריה שלכם ע"י לחיצה על לחצן ה- "מחק" המופיע תחת התמונה אותה תרצו להסיר.

אזור הוספת המלצה:
אזור הוספת המלצה

באזור זה תוכלו להוסיף המלצות מהלקוחות שלכם, מלאו את ההמלצה אותה הלקוח שלך לכם בשדה ה- "תוכן" ואת שמו הזינו בשדה ה- "שם".
לא לשכוח מיד לאחר מכן ללחוץ על לחצן ה- "העלאה" המופיע תחת שדה השם כדי להעלות את ההמלצה.

זה הכל ההמלצה נוספה בהצלחה לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם!

בחלקה מטה ניתן לראות את הכותרת - "מחיקת המלצה" ותחתיה ניתן לראות את ההמלצות הקיימות ולחצן "מחק" להסרתם.
גם כאן פעולה ההסרה מאוד פשוטה, מצאו את הביקורת אותה תרצו להסיר ולחצו על הלחצן "מחק" ואשרו את המחיקה

זה הכל!

סיימתם בהצלחה את המדריך אודות מערכת ניהול התוכן שלנו, נכון פשוט וקל?

במידה ומשהו לא מובן או שאתם צריכים תמיכה מסויימת אל תהססו לפנות אלינו בצ'אט החי, בטופס צור הקשר או בדוא"ל ואנו נשמח לעזור ולסייע לכם!

לחצו כאן ליצירת כרטיס